Één aanspreekpunt

Als intermediair ben ik dé schakel tussen de klant en de drukkerij(en). Beide partijen hebben hierdoor te maken met slechts één aanspreekpunt, wat de communicatie aanzienlijk vergemakkelijkt. Het is mijn taak om aan beide zijden te bemiddelen en om beide partijen tevreden te stellen, met als resultaat een optimale kwaliteit drukwerk tegen een eerlijke, marktconforme prijs.

Ik voorzie u graag van een passend advies, over welke producten u het best waar kunt onderbrengen. Maar ook over de producten an sich. Want een kleine aanpassing in bijvoorbeeld de afmeting, papierdikte of afwerking van uw product kan al leiden tot een veel efficiënter drukproces en een flinke besparing op de drukkosten. Dat wordt door mijn klanten erg gewaardeerd. Het is niet voor niets dat klanten die bij de oprichting in 2008 voor Print Power kozen, nog altijd trouw zijn aan mij en mijn bedrijf.

Waarom onze cliënten van onshartje

en waarom ze steeds terugkeren

‘Print Power voorziet ons regelmatig van scherp geprijsd, kwalitatief hoogwaardig drukwerk voor huis-aan-huis campagnes. Denk hierbij aan flyers, folders en diverse soorten kranten, die bijna zonder uitzondering onder grote tijdsdruk geproduceerd moeten worden. Jos adviseert en begeleidt ons actief, om dit iedere keer weer voor elkaar te krijgen. Gaat niet, bestaat niet bij hem. Hoe lastig onze vraag soms ook is. Het is niet voor niets dat wij Jos ook wel gekscherend ‘Jos Oplos’ noemen.’
Kasper Kampschreur, DTC Media

aanspreekpunt
PrintPower